خرید اینترنتی کارتون بچه های مدرسه والت

ساخت وبلاگ

كارتون بچه های مدرسه والت:اورجينال

دستهفیلم و کارتنزیردستهکارتن

شماره مجوز 155/856753
کارتون های دوران کودکی - بچه های مدرسه والت
هر روز بعد از تمام شدن کلاسهای مدرسه، بدوبدو به خانه میآمدیم و دست و رو نشسته، مینشستیم پای تلویزیون تا موسیقی والس ایتالیایی الاصلِ «بچه های مدرسة والت» روی عنوان بندی کارتون، که تصاویری از معماری ایتالیایی شهر و منظرة غروب دلگیر رودخانة میان آن بود و دست کمی از داستانهای دردناک و غم انگیز هر قسمت نداشت، شروع شود.
خاطرهای که هنوز هم با دیدن هر فیلم ایتالیایی، ناخودآگاه در ذهنمان جان میگیرد. اوایل ماجرا است که معلم بچه های مدرسه تغییر میکند و آقای پربونی با آن عینک یکچشمی و خطهای پیشانیاش (با صدای مرحوم پرویز نارنجیها) که خیلی خشک و عصا قورت داده به نظر میرسد، به کلاس میآید.
از موقعی که آقای پربونی شروع میکند و قصه های اندوهگین و عبرت دهنده اش را سر کلاس برای بچه ها تعریف میکند، همه از اینرو به آنرو میشوند، جز فرانچی. اما آقای پربونی ولکن معامله نیست، او که با گفتن هر داستان، باعث میشود هر کدام از بچه ها به طریقی با قهرمان داستانش همذات پنداری کنند و به پهنای صورت اشک بریزند، آنقدر میان داستانهایش میگردد تا بالاخره یک قهرمان (ضدقهرمان؟!) مشابه فرانچی می یابد و او را به زانو درمی آورد. راوی داستانهای هر قسمت، انریکو است؛ یکی از بچه های خانواده دار و متشخص مدرسه که وقایع را در دفتر خاطراتش ثبت میکند و در واقع، نتیجه گیری اخلاقی پایان هر داستان، از زبان او است. اصل داستان، متعلق به اِدموندو دِ آمیچیز (1864 ـ 1908)، رماننویس ایتالیایی است که موفقترین و محبوبترین کتابش (Cuore / Heart) را در سال 1886 نوشت و شهرت او جهانی شد. سری کارتونی که در تلویزیون ما با نام «بچههای مدرسة والت» نشان داده شد، محصول کمپانی نیپون است که سال 1981 ساخته شده و شبکة TBS آن را پخش کرده است. جالب است که تمِ ایتالیایی موسیقی کارتون را یک موزیسین ژاپنی به نام یاسوشی آکوتاگاوا ساخته است.

عنوان اصلی: 愛の学校クオレ物語
لاتینی شده: ai no gakkou kuore monogatari
عنوان به انگلیسی: School of Love: Heart`s Story
ترجمه به فارسی: مدرسه عشق: قصه دل
عنوان در ایران: بچه های مدرسه والت
کشور: ژاپن
تهیه کننده: Nippon Animation
کارگردان: Eiji Okabe
سال: 1981
تعداد قسمت ها: 26
شخصیت (ها): انریکو، نینو، فرانچی، گاروچی، آقای پربونی، خانم دلگارچی، ...

فروشنده:تهرانيكا

قیمت:6,200تومان

درصد :49

روش خرید:برای خرید كارتون بچه های مدرسه والت:اورجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید كارتون بچه های مدرسه والت:اورجينال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

محصولات مرتبط

مجموعه داستانهای گویای ایرانی و خارجی+کارتون قدیمی موش و گربه/اورجینال کارتون لاک پشت های نینجا(اورجینال) کارتون خاطره انگيز ماجراهاي سندباد -اورجینال کارتون گربه های اشرافی(اورجینال)
مجموعه داستانهای گویای ایرانی و خارجی+کارتون قدیمی موش و گربه/اورجینال کارتون لاک پشت های نینجا(اورجینال) کارتون خاطره انگيز ماجراهاي سندباد -اورجینال کارتون گربه های اشرافی(اورجینال)
8,000تومان خرید مجموعه داستانهای گویای ایرانی و خارجی+کارتون قدیمی موش و گربه/اورجینال 2,000تومان خرید کارتون لاک پشت های نینجا(اورجینال) 8,000تومان خرید کارتون خاطره انگيز ماجراهاي سندباد -اورجینال 2,000تومان خرید کارتون گربه های اشرافی(اورجینال)
مجموعه كارتونهاي قديمي و خاطره انگيز:اورجينال کارتون اوگی اورجینال کارتون ماسک اورجینال کارتون بالاتر از بتمن اورجینال
مجموعه كارتونهاي قديمي و خاطره انگيز:اورجينال کارتون اوگی اورجینال کارتون ماسک اورجینال کارتون بالاتر از بتمن اورجینال
38,000تومان خرید مجموعه كارتونهاي قديمي و خاطره انگيز:اورجينال 5,500تومان خرید کارتون اوگی اورجینال 5,500تومان خرید کارتون ماسک اورجینال 6,500تومان خرید کارتون بالاتر از بتمن اورجینال

فروشگاه اینترنتی دلتاپارس...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دلتاپارس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوذری nowzari100 بازدید : 286 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1391 ساعت: 11:00