مگنا ار ایکس بزرگتر و حجیم تر و سخت تر کننده آلت تناسلی

ساخت وبلاگ

مگنا آر ایکس بزرگ کننده آلت مردان محصول آمریکا

افزايش طول آلت مردان تا 7 سانتيمتر و كلفتي آلت تا 2 سانتيمتر با +Magna RX

آيا تا به حال سايز آلت شما افزايش پيدا نكرده و قرص و كرم ها بي نتيجه بوده است؟

آيا تاالان قرص ها و كرم هاي بسياري براي افزايش سايز آلت خود امتحان كرده ايد؟

جديدترين و موثر ترين محصول دنيا با نام مگنا آر ايكس شما را نا اميد نخواهد كرد

محصوليصد در صد گياهي وموثر و بي رقيب در افزايش سايز آلت مردان

تنها مگنا آر ايكس نوع آمريكايي اصلي را مصرف كنيد و نتيجه بگيريد

در سراسر جهان تا كنون هيچ دارويي مشابه مگنا آر ايكس+ معرفي نشده و اين تنها فرمول كشفشده كه قادر است هر نوع آلتي را از نظر سايز ، طول و ضخامت و كلفتي به شكلي دائمي، سريع ، آسان بي خطر و بدون هر گونه مشكلي افزايش داده و باعث بهبود وضعيت نعوظ و سفتي آلت در هنگام تحريك جنسي شود و بتواند از انزال زود رس جلوگيري نموده و باعث افزايش زمان مقاربت گردد.

شما بيشتر از آن چيزي كه فكر مي كنيدبدست خواهيد آورد!

مگنا آر ايكس+ (+Magna RX) كار بزرگ كردن آلت تناسلي مردان را خيلي سريع و آسان و به شكل غير قابل باوري انجام مي دهد. پزشكان بزرگتر و حجيم تر و سفت و سخت تر شدن آلت تناسلي مردان را امري كاملا ممكن و انجام شدني مي دانند. بسيار حيرت زده مي شويد وقتي كه فقط در عرض زمان كوتاه چند هفته اي شاهد افزايش حجم و طول آلت تناسلي خود شويد به نحوي كه تا قبل از استفاده از مگنا آر ايكس+ اورجينال هيچ گاه تجربه نكرده ايد. به جرات ميتوان ادعا كرد كه در دنيا تنها قرصهاي گياهيمگنا آر ايكس+ انحصارا داراي فرمولي براي پروسه فعال سازي و رشد آلت مردان و همچنينبيشتر كردن ميل جنسي و افزايش زمان نزديكي براي رسيدن به اوج ارگاسم واقعي ميباشد .

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/rgj0rr7l5gt6pykwxdq.jpg

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1.jpg

بزرگ شدن آلت تناسلي كاري غير ممكن نيست، مـگنااركس اين كار را خيلي سريع و آسان و به شكل غير قابل باوري براي شما انجام ميدهد . كمپاني آمريكايي مگنا آر ايكس با اعتماد به نفس بالا و اطمينان از محصول خود در طول سه سال اقدام به معرفي و تبليغات وسيع و گسترده اي در معروف ترين و معتبرترين مجلات دنيا نموده است. هم اكنون در بيش از 15 مجله تخصصي پزشكي و غير تخصصي دنيا در هر شماره محصولات مگنا آر ايكس معرفي و فروخته مي شود. مگنا آر ايكس در بيش از 214000 سايت اينترنتي خارجي و در 35 كشور در سراسر جهان توزيع و فروخته مي شود و تنها مكمل بزرگ كننده آلت تناسلي مردان است كه توسط كمپاني GNC كه يكي از بزرگ ترين شركت هاي پخش ويتامين ها و مكمل هاي غذايي در دنيا است عرضه مي گردد.

مگنا آر ايكس پلاس با فروش ميليوني و تقاضاي جهاني براي مگنا آر ايكس اين دارو در طي سه سال به شكل يك محصول منحصر به فرد و مشهور نزد متخصصين ، پزشكان و مصرف كنندگان در آمده است. مگنا آر ايكس رتبه پرفروشترين و موثرترين محصول در سال 2010 را به خود اختصاص داده است كه نشاندهنده كارايي و كارآمدي و اثرگذاري اين محصول مي باشد.

در اين سه سال با كاملتر شدن اين محصول ابتدا MAGNA سپس MAGNA RX و اكنون جديدترينمحصول با نام +MAGNA RX به بازار عرضه شده كه به گفته مخترع اين محصول دكتر جورج آگوايلار (متخصص بيماري هاي مجاري ادراري-اورولوژيست)اين مكمل در كاملترين وضعيت اثر گذاري خود قرار دارد
به همين دليل در سال 2008 و 2009 و 2010 عنوان پر فروش ترين محصول جنسي و زناشويي قدر و كارا بازار اروپا و آمريكا به خود اختصاص داده است. مگنا آر ايكس+ يك محصول كاملا گياهي مي باشد كه عوارض مضري بر بدن انسان به دليل گياهي بودن وارد نمي كند. اين محصول حاوي 60 عدد قرص كه از مواد و گياهان سرتاسر دنيا كه بر رشد و بزرگ شدن آلت مردان موثر هستند تهيه شده است. اين محصول تا كنون در ساتاسر دنيا با فروش بي سابقه خود توانسته مشتريان زيادي جذب كرده و مشكلات كوتاهي و كوچك بودن آلت مردان را حل نمايد و باعث رشد آلت مردان شود. با مصرف روزانه اين قرص ها آلت مردان كم كم شروع به رشد كرده و بزرگ تر و ضخيم تر مي شود و مشكل كوچك بودن آلت از بين مي رود.

مگنا آر ايكس به صورت طبيعي و بدون نياز به استفاده از روشهاي فيزيكي و داروهاي شيميايي پر خطر موجب افزايش سايز آلت تناسلي ، افزايش عملكرد نعوظ ، تحريك ميل جنسي ، افزايش لذت ارگاسم ، افزايش مدت زمان رابطه جنسي و تقويت حس اعتماد به نفس در مردان شده كه در نهايت موجب رضايت مردان شده است. آلت تناسلي در مردان مانند هرعضله ديگري در بدن داراي تعداد زيادي سلول عضلاني قابل انعطاف و رگها و عروق خوني بي شمار مي باشد كه در طول مدت استفاده از اين محصول افزايش جريان خون در سلول هاي آلت تناسلي باعث افزايش تعداد و حجم عروق خوني و كشش سلولهاي عظلاني آن شده كه اين امر باعث افزايش كلي در طول ، قطر و اندازه اندام تناسلي در حالت نعوظ ميگردد و همچنين افزايش جريان خون در آلت تناسلي مردان منجر به افزايش ميل جنسي، افزايش لذت رابطه جنسي و افزايش حجم مايع مني در آنان مي شود.

اضافه كردن 3 تا 7 سانتيمتر به آلت تناسلي با مصرف مگنا آر ايكس

نابغه مخترع +MAGNA RX:
در بسياري از كشور ها تعداد بسيار زيادي دانشكده هاي پزشكي و تحقيقاتي و تيم هاي متخصص پزشكي با تست و آزمايش هايي با دقت بسيار بالا در لابراتوارهايپيشرفته با صرف زمان زياد روي اين محصول گزارش كاملي از تاييد اثر گذاري مگنا آر ايكس ارائه داده اند و بسياري از پزشكان در سراسر دنيا اين دارو را براي بزرگ كردن آلت هاي تناسلي مردانه كوچك تجويز مي كنند. اين محصول توسط دكتر جرج آگوايلارتوليد شده است.

دكتر جورج آگوايلار متخصص بيماري هاي مجاري ادرار و آلت تناسلي ، كسي كه در طول سي سال بر روي بيش از 70000 بيمار كه داراي مشكلات جنسي و تناسلي بوده اند تحقيق و بررسي كرده است. او براي رفع مشكل كوتاهي آلت مردان فرمول گياهي موثري اختراع و به ثبت رساند كه اكنون بعد از تغييرات جديدتري براي اثر پذيري بيشتر اين محصول با نام مگنا آر ايكس+ ارائه شده است.

او عضو دو كالج اورولوژي ميباشد و نظارت و سرپرستي بيش از 46 پزشك متخصص را به عهده دارد و همچنين در گذشته سمت مدير كل انجمن اورولوژي را دارا بوده است.
پس از سالها تحقيق و تفحص در كمتر از 5 سال پيش دكتر جورج آگوايلار از كشف يك فرمول خارق العاده و حيرت انگيز پرده برداشت . اين كشف اكنون به نام +MAGNA RX شناخته شده كه به راحتي در دستان شما قرار دارد. اين محصول باعث افزايش طول و كلفتي آلت مردان مي شود. و باعث بزرگتر شدن آلت شما به صورت دائمي و بدون بازگشت مي شود

.

خصوصيات داروي 100% طبيعي و گياهي مگنا آر ايكس:

1-داري فرمولاسيوني 100% گياهي و جديد

2- مي توانيد استرس ناشي ازنارضايتي شريك جنسي خود را از بين ببريد , در روابط جنسي خود با اعتماد به نفس باشيد و از زندگي خود لذت كامل را ببريد.

3-پايانيست به تمام نگراني هاي شما درمورد مقاربت.

4-افزايش دادن سايز طول آلت مردان حداكثر تا7 سانتي مترو كلفتي تا1.7 الي 2 سانتيمتر، بطور دائم و بدون عوارض جانبي

5- افزايش طول و ضخامت آلت به اندازه7 سانتي متر

6-داراي گواهي از FDA آمريكا و GMP اروپا

7-افزايش رقبت و لذت جنسي زن بخاطر افزايش سايز آلت مرد

8-افزايش دير انزالي طبيعي در مردان

9-افزايش ميل به رابطه و شق شدن آلت حتي بعد از انزال به صورت طبيعي

10-مكملي كه با بالا بردن توان و استقامت جسمي ، خستگي و فرسودگي بعد از مقاربت را از شما ميگيرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه ميدارد.

11-با بالا بردن اعتماد به نفس شما درمقاربت, ايجاد حس آرامش روحي قبل و هنگام مقاربت و جلو گيري از انزال زود رس به شما و شريك جنسي شما بالاترين حس لذت را هديه ميدهد.

12-با بالا بردن زمان سفتي آلت و مدت زمان شق شدگي حتي بعد ازحالت نعوظ و تحريك جنسي باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ايجاد بالاترين لذت جنسي براي زنان مي شود.

13-ارگاسم واقعي را به شريك جنسي شما هديه مي كند.

14-ديگر احتياجي به مصرف داروهاي شيمياي 100% مضر نخواهيد داشت. اين دارو باعث بالارفتن طپش قلب , سردرد , آلرژي و.... نمي شود.

15-دارويي جديد بدون عوارض جانبي و صد در صد گياهي

16-هرآنچه شما براي يك مقاربت بدان فكر مي كنيد را يكجا دارد.

17-فقط براي چند هفته و ديدن اثرآن ابتدا اين شما هستيد كه حيرت زده مي شويد.

18-قدرت و تمايلات جنسي شما را جند برابر ميكند.

19-انحصارا داراي فرمولي هم براي قوي كردن توان جسمي و بالا بردن و فعال سازي ميل جنسي و هم براي افزايش زمان نزديكي براي رسيدن به ارگاسم واقعي و هم براي سفت كردن و سفت نگه داشتن آلت تناسلي در هنگام نزديكي مخصوصن بعد از انزال و هم براي بزرگ كردن آلت تناسلي مي باشد.

20- جلوگيري و درمان دائمي زود انزالي (انزال زود رس)

21- افزايش ميل ، قدرت و كيفيت رابطه جنسي

22-ايجاد سفتي آلت در حالت نغوظ و ايجاد دير انزالي بيشتر در مرد بدون استفاده از قرص يا اسپري دير انزالي

23-جلوگيري از انزال زود رس و افزايش زمان نزديكي و مقاربت.

24- بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و ...

25-افزايش شق شدگي و سختي آلت تناسلي هنگام نعوظ و تحريك جنسي

26-تاييد شده از طرف پزشكان و متخصصان و FDA آمريكا

27- توليد شده در مدرنترين لابراتوآرهاي دنيا بوسيله پرسنل متخصص

28-توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و بدون هيچگونه عوارض جانبي

نمودار مصرف مگنا آر ايكس (براي دريافت حداكثر نتيجه):

نمودار زير اثرگذاري مگنا آر ايكس را در طول مدت مصرف نشان مي دهد. اين نمودار از روي آزمايش هاي باليني بر روي بيش از 10000 بيمار (ده هزار بيمار) از سراسر دنيا رسم شده است.

جدول تركيبات مگنا آر ايكس+:

نوع تركيبات و مقدار بكار رفته مواد در فرمول مگناركس كاملا انحصاري بوده و در نوع خود بي نظير است. تركيبات بكار رفته در فرمول مگناركس كاملا طبيعي بوده و از بهترين نوع مواد خام دنيا تهيه شده است.

تشخيص مگنا آر ايكس نوع اصلي از نوع تقلبي :

خريد و مصرف تقلبي اين محصول گذشته از نداشتن هيچ گونه اثر و فايده اي باعث ضرر مادي و روحي شده و موجب بيماري جسماني نيز مي شود. بنابر اين تشخيص تقلبي يا اصل بودن اين محصول تبديل به موضوعي بسيار مهم و غير قابل اجتناب در زمان خريد مي گردد. در راستاي همين امر و آگاه كردن مصرف كنندگان محترم از اصل يا تقلبي بودن محصول، نكاتي را گه به شما در تشخيص اين موضوع كمك مي كند به همراه تصاويري گويا در زير آورده شده است. اميد است كه بعد از مطالعه اقدام به خريد نموده و جدا از خريد محصولات بدون هولوگرام اجتناب كنيد.

(عكس هاي زير مربوط به محصول مگنا آر ايكس موجود در اين فروشگاه مي باشد)

(مگنا آر ايكس اصل آمريكا را از ما بخواهيد)

(محصول اصل آمريكا همراه هولوگرام)

تمام محصولات كمپاني مگناركس از سال 2010 داراي هولوگرام اختصاصي اين كمپاني مي باشد. اين هولوگرام كاملاً غيرقابل تقليد و سه بعدي بوده و رنگ پس زمينه آن يكي از تنهاي رنگ بنفش مي باشد كه برروي آن لوگوي اختصاصي مگناركس و در پس زمينه آن نام دكتر جورج آگوايلار حك شده است.

روش 1:درب قوطي نوع اصلي با شيرينگ شفاف پوشيده و پلمپ شده و بر روي آن نوشته زير حك (نوشته) شده است.

SEALED FOR YOUR PROTECTION

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/1o9jxz.jpg

روش 2:در داخل قوطي همراه 60 عدد قرص يك عدد رطوبت گير سيليكاژل قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/blh60shq0vy5.jpg

روش 3:بر روي قوطي مگنا آر ايكس اصلي شماره سريال ساخت و باركد محصول و همچنين تاريخ توليد و انقضاء قرار دارد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/hgh2jhu.jpg

همچنين باركد محصول ما را مي توانيد در سايت زير پيگيري نماييد تا از اصل بودن محصول ما مطمئن باشيد.

http://www.gepir.org

روش 4:مگنا آر ايكس نوع اصلي داراي هولوگرام در قسمت كنار باركد مي باشد.

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/magna/4(1).png

روش 5:مگنا آر ايكس نوع اصلي به شكل كپسول نمي باشد بلكه به صورت قرص هايي است كه از لحاظ شكل مثل كپسول مي باشند كه در شكل قسمت بالا نيز معلوم است. علت اين امر به اين دليل است كه توليد محصولات تقلبي به شكل كپسول آسان است و بنابر اين محصول اصلي به شكل قرص مي باشد.

روش مصرف:

طبيعي است كه پتانسيل حداكثر رشد و نتايج مشاهده شده در افراد مختلف ممكن است متفاوت باشد و بستگي زيادي به سن ،وضعيت جسماني، سابقه پزشكي و بهداشت عمومي فرد دارد لذا مطابق با هر نوع طرح مصرف نتايج به دست آمده بستگي زيادي به ثبات و ادامه استفاده از طرح مصرف انتخاب شده دارد.
هر چند كه اين محصول ١٠٠% طبيعي و گياهي بوده و فاقد مواد شيميايي مضر ميباشد با اين حال از مصرف بيش از حد توصيه شده خودداري نموده و يكي از طرح هاي پيشنهادي زير را بعنوان طرح مصرف انتخاب نماييد.

زمان مورد نياز براي گرفتن نتيجه كامل از اين محصول دو تا چهار ماه بوده كه سن ، وضعيت جسماني ، سابقه پزشكي و بهداشت عمومي فرد تعيين كننده طول دوره درمان وي ميباشد.

+MAGNA RX فقط براي مردان بالاي ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زير ١٨ سال و بانوان ممنوع مي باشد.
از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پايان دوره تعيين شده خودداري نماييد.

قرص ها را با توجه به جدول زير مصرف نماييد و هر قرص را با يك ليوان آب ميل نماييد.

بالاي 40 سال

28 تا 40 سال

18 تا 28 سال

وزن بدن فرد

روزانه 4 عدد

روزانه 3 عدد

روزانه 2 عدد

تا 75 كيلوگرم

روزانه 4 عدد

روزانه 3 عدد

روزانه 2 عدد

75 تا 100 كيلوگرم

روزانه 4 عدد

روزانه 4 عدد

روزانه 4 عدد

بالاي 100 كيلوگرم


قیمت :145,000تومان

تمام محصولات داراي ضمانت و دقیقا مطابق مطالب توضيح داده شده ارائه ميگردند

فروشگاه اینترنتی دلتاپارس...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دلتاپارس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوذری nowzari100 بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1391 ساعت: 11:00